7758cf554a4c4248b3cfb15dd696a00dخدمات-رفاهی.png
طرح خدمات رفاهی صادقیه

امام کاظم – علیه السّلام در جملاتی گران مایه فرموده است :
همانا مُهر قبول اعمال شما، برآوردن نیازهای برادرانتان و نیکی کردن به آنان در حد توانتان است و الا (اگر چنین نکنید)، هیچ عملی از شما پذیرفته نمی شود.
همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می‌کوشند، اینان در روز قیامت (از عذاب)، در امان هستند.

عزیزان محترم در موسسه قرآنی صادقیه ،خانواده های قرانی وگرانقدر حمایت از قرآنیان وخادمین صدیق قران یک ارزش محسوب شده ووسعت دادن به این ارزش ، قوای فکری واندیشه های قرانی را در جامعه توسعه می دهد .
می دانیم که این امرموجب نفوذ بیشتر خادمین صادق قران در قلب جامعه بوده ومی تواند یکی ازعوامل اثر گذاردربالا رفتن انگیزه احاد مردم. برای خدمت گذاری وورود به عرصه فعالیتهای قرانی باشد . و همچنین تاثیر گذار بر اتحاد ،همبستگی و شناخت بیشتر خانواده های قرآنی است .
لذا در این راستا موسسه صادقیه تلاش نموده با طرحهای مختلف ، جایگاه اینگونه فعالیتهای ارزشی را در جامعه باز نموده و ان شالله به لطف الهی اثرات زیبای این اتفاق مهم موجب گسترده گی فعالیتهای قرانی در بین اقشار مختلف جامعه از جمله مسلمانان شود .
طرح کارشناسی شده خدمات رفاهی صادقیه عنوانی از یک فعالیت است که می تواند دراین بازه جا گرفته وبه همت شما قرانیان اثر گذار باشد .
به موجب این طرح خانواده های قرآنی که هر یک دارای حرفه وتخصصی ونیز دارای مشاغل مختلف می باشند ، می توانند با توجه به شغل و حرفه وتخصص خود دررفع نیاز جامعه قرانی گام برداشته وضمن اعلام آمادگی در این طرح شرکت نمایند.
مراحل شرکت دراین طرح
۱٫ ارتباط با روابط عمومی موسسه طی تماس با شماره ۰۹۰۳۶۸۸۲۰۱۰جهت اعلام امادگی وارائه اطلاعات نوع خدمات یا حرفه وتخصص ونیز هماهنگی لازم برای برگزاری جلسه
۲٫ برگزاری جلسه وعقد تفاهم نامه همکاری
به جهت نوع بهره برداری واستفاده خانواده های قرانی از خدمات

واما نحوه بهره برداری واستفاده از خدمات
۱٫ مراجعه به موسسه ودریافت نامه
۲٫ تعامل با فرد یا فروشگاه طرف قرار داد
توجه : قرانیان می توانند معرف افراد دیگر برای استفاده از این بستر فراهم شده وخدمات باشند.

اشتراک گذاری

برای ثبت نظر باید وارد سایت شوید

0 نظرات

تا کنون نظری ثبت نشده است.